Claus per al posicionament i comercialització turística al mercat britànic

El turisme estranger representa al voltant del 16% del nombre total de viatgers que van visiten les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida. El mercat britànic ocupa el segon lloc del rànquing per darrere del mercat francès, amb un 9 % del nombre de visitants internacionals. Atesa la rellevància d’aquest mercat emissor i el pes específic del producte actiu natura a la demarcació de Lleida,  el Patronat de Turisme amb la col·laboració de l’Agència Catalana de Turisme, va organitzar dues sessions formatives adreçades al sector turístic lleidatà amb la voluntat d’aportar informació d’interès per posicionar l’oferta de turisme actiu i de natura al mercat britànic i alhora conèixer les claus per comercialitzar en aquell mercat.

Alguns dels temes abordats en les sessions han estat:

  • Situació actual del mercat britànic
  • Definició del perfil del turista britànic.
  • Propostes de millora per captar els operadors del Regne Unit.
  • Comprensió de les necessitats dels touroperadors.
  • Autoconeixement del sector lleidatà:  fortaleses i  competidors.

Els ponents

null

Derek Moore

President d’AITO (Associació de Tour operadors Independents de Regne Unit ). El dia 9 de maig de 2018 a Sort, ens va explicar com posicionar l’oferta de turisme actiu i de natura al mercat britànic
null

Helen Nelson

Senior Product Manager a RWH Travel Ramblers Walking Holidays i Addagio. El dia 29 d’octubre de 2019 a Lleida ens va presentar les Claus per a la comercialització turística al mercat britànic.