Webinars 2022
QUÈ SÓN ELS METAVERSOS I LA SEVA APLICACIÓ EN EL SECTOR TURÍSTIC
Data: 14 de juny de 2022
Horari: 10.00 h – 11.30 h
Ponent: Jimmy Pons
Els grans canvis solen produir-se per una barreja de revolució tecnològica més la seva adopció per les masses. Si Facebook només hagués arribat a 1 milió d’usuaris de ben segur que no l’estaríem usant com a plataforma de màrqueting. I si Facebook no hagués anunciat el seu canvi de Facebook a Meta (Metavers) probablement avui tampoc estaríem pensant que els metaversos podrien convertir-se en 5 anys en… la nova Internet? En aquest curs ens introduirem en el món de la Web 3.0 per començar a preparar-nos per a aquest nou canvi que impactarà més que les xarxes socials, on coneixerem de primera mà:
-
Com ha evolucionat Internet de la Web 1.0 a la 3.0 i com impactarà això en la pime turística.
-
Quina diferència hi ha entre una criptomoneda i un token.
-
Què són i com podem aplicar: els NFT, el metavers, la blockchain.
-
Per què hem d’escollir una blockchain que sigui sostenible
-
Però sobretot com podem aplicar tot això al negoci turístic des d’una visió pràctica per a una pime.
L’ACCESSIBILITAT TURÍSTICA DES DEL PUNT DE VIST DEL CLIENT/VISITANT
Data: 4 d’octubre de 2022
Horari: 10.00 h – 11.30 h
Ponent: Miguel Nonay
Moderació: Jimmy Pons
El ponent parteix de l’accidentat viatge que va fer a l’Argentina el 2007 i que va contractar a través d’una agència de viatges. Els problemes que van sorgir en aquest viatge per la falta de transparència i honestedat per part dels hotels i el majorista a l’hora de donar la informació sobre la seva accessibilitat. Va decidir a partir d’aquell moment que, perquè s’equivoquin altres per ell, encertaria o fallaria ell amb la informació que recollís.
Amb tota aquesta informació recorrerem un camí que ens portarà fins a les destinacions No Limit Friendly, en les quals adquireix importància estratègica la comunicació fiable, honesta i transparent, com també la innovació, de manera que no solament adaptem les destinacions i empreses als turistes sinó que adaptem els turistes a la destinació amb diferents eines que ens donen les tecnologies.
Parlarem de la importància de la imatge fidel de les destinacions i empreses perquè els turistes amb discapacitat decideixin viatjar a aquella destinació i no a altres. Veurem l’avantatge competitiu que adquireix la transparència i honestedat en la informació.
Descobrirem el binomi tan important que és l’accessibilitat i la sostenibilitat, un binomi inseparable i guanyador.
COM FER COMPATIBLE LA CIBERSEGURETAT, L'APLICACIÓ DEL RGPD I EL MÀRQUETING EN L'ÀMBIT TURÍSTIC
Data: 25 d’octubre de 2022
Horari: 10.00 h – 11.30 h
Ponent: Juan Carlos Fernández
Moderació: Jimmy Pons