El Pirineu de Lleida és una de les set destinacions que opten al reconeixement de “Mejor Destino Natural de España”, segons ha anunciat la revista Viajes National Geographic en el marc de la quarta edició dels Premis dels Lectors que organitza aquest 2026. Els guardons tenen l’objectiu de triar les millors destinacions, hotels, projectes, cellers i cotxes d'Espanya i del món i apleguen 98 finalistes enquadrats en 14 categories diferents.
Les votacions estan obertes fins al diumenge 22 de febrer. Els resultats es donaran a conèixer el dia 21 d’abril, al número del mes de maig de la revista. Aquest reconeixement és una oportunitat per reforçar la visibilitat de la destinació, realçar el valor del paisatge, l’oferta turística i la feina que, dia a dia, du a terme el sector turístic per promocionar el Pirineu.
Per participar-hi cal completar totes les categories que apareixen aleatòriament: Anar al formulari de National Geographic
D’altra banda, un del màxims exponents turístics del Pirineu de Lleida, el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, ha estat protagonista a FITUR amb la presentació de les activitats que portarà a terme enguany, amb motiu de la celebració del 70è aniversari.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida va presentar, conjuntament amb el parc, el vídeo promocional de l’aniversari, “70 anys de natura viva del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici“, un document que destaca la sostenibilitat i la qualitat com a dos dels valors més importants d’aquest espai natural i reflecteix la feina que s’ha dut a terme durant aquests anys.
Més informació:
Votacions dels Premis dels Lectors de Viajes National Geographic:
Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici:
https://parcsnaturals.gencat.cat/ca/xarxa-de-parcs/aiguestortes/inici/index.html