El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, a través d’aquesta acció organitzada pel programa Pirineus, va participar el passat 2 de desembre en la presentació de la temporada de neu del Pirineu català als mitjans de comunicació de Madrid. Una trobada en la qual representants de les estacions van exposar tota l’oferta dels 16 complexos hivernals, amb més de 700 km esquiables i 413 pistes d’esquí alpí. A més, amb nombroses rutes d’esquí nòrdic i raquetes de neu per gaudir en família.
A la presentació els responsables de les estacions d’esquí lleidatanes van donar a conèixer les principals novetats d’aquest any a la quinzena de mitjans assistents. Van explicar les inversions que han fet aquesta temporada als complexos respectius, amb una xifra global de 14,4 milions, i una aposta ferma per vetllar per la sostenibilitat a les onze estacions.
Així mateix, els representants dels centres hivernals del Pirineu de Lleida van mostrar el seu optimisme davant la nova temporada, amb la previsió de vendre 1,4 milions de forfets, una xifra similar a la d’edicions passades, i d’allargar l’obertura de les estacions fins al 6 d’abril, 120 dies en total.
La trobada amb els mitjans madrilenys va comptar amb la presència de la directora del Centre de Promoció Turística de Catalunya, de l’ACT dels mercats espanyol i portuguès, de la gerent i dels socis del programa Pirineus i dels representants de les estacions del Pirineu lleidatà, els quals van coincidir a assenyalar que Catalunya té uns Pirineus on es pot gaudir de la natura, la cultura, l’art i la gastronomia els 365 dies de l’any.
Més informació: