nota de premsa
El Patronat de Turisme i l’Agència Catalana de Turisme formen al sector en l’ús de la intel·ligència de mercat
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) han organitzat aquest dilluns una jornada per donar a conèixer l’eina Intel·litur al sector turístic del Pirineu i les Terres de Lleida. Aquesta consisteix en una plataforma per orientar al sector en l'anàlisi de dades turístiques amb l’objectiu d’augmentar les vendes, captar clients, elevar la productivitat, incrementar la rendibilitat i contextualitzar Catalunya en els mercats d’origen. Aquestes dades estan relacionades amb tot el cicle del viatge i es pot obtenir informació, per exemple, sobre les reserves hoteleres, les preferències dels visitants o com aquests s’informen sobre la destinació.
La sessió ha estat dirigida als representants del sector turístic de la demarcació, que han assistit de forma presencial i virtual. Els participants han rebut una explicació sobre el funcionament de l’eina i de quina manera la poden utilitzar per poder prendre les millors decisions en els seus negocis o destinacions.
Intel·litur és una eina d’intel·ligència de mercat impulsada per l’ACT. La plataforma té com a objectiu contribuir a tenir una Catalunya més competitiva, sostenible i inclusiva en l’àmbit turístic.