nota de premsa
El Patronat de Turisme organitza dos viatges de premsa per donar a conèixer la demarcació i promocionar els circuits de Trail Running a través de bloguers i publicacions de turisme i viatges
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha organitzat la darrera setmana del mes de març dos viatges de premsa per donar a conèixer el Pirineu i les Terres de Lleida i promocionar els circuits de trail running a través de bloguers i publicacions del món del turisme i viatges.
D’una banda, el trail runner Deparunner , influencer, corredor, director de la Revista Trail Run, speaker de curses de muntanya nacionals i internacionals i director tècnic de Wild Trail Project, entre d’altres, ha participat del 21 al 26 de març en un bloctrip amb l’objectiu de promocionar els circuits de trail running del Pirineu i les Terres de Lleida i fer-ne difusió a través de les seves xarxes socials amb visita a diferents indrets de les comarques del Segrià, la Noguera, el Pallars Sobirà, l’Alt Urgell i l’Urgell.
El seu recorregut es va iniciar amb la Marató del Segre a La Granja d’Escarp, amb posterior desplaçament a la comarca de la Noguera on va visitar Penelles i el seu Street Art i el Castell de Montsonís i va realitzar la Gerb Trail 20k +900. Al Pallars Sobirà va fer el circuit Milla Vertical d’Àreu i una sortida de raquetes de neu a l’estany de Mascarida (Tavascan). Seguidament va visitar la comarca de l’Alt Urgell on va gaudir del circuit Santa Fe i va acabar la seva estada per les comarques de Lleida a l’Urgell on va poder descobrir la zona trail La Serra del Tallat que transcorre per Rocallaura, Montblanquet i el Santuari del Tallat.
Per la seva banda, un equip de la revista Tus Destinos, revista digital i blog de turisme i viatges que publica informació turística nacional i internacional, ha dut a terme del 25 al 28 de març una ruta per 3 pobles (Montonís,Taüll i Arties) i 2 ciutats (Solsona i Lleida) de la demarcació de Lleida per a la seva promoció, ja que formen part de les marques "Pobles amb encant" i "Ciutats amb caràcter" de l'Agència Catalana de Turisme. La promoció s'ha fet a través de les xarxes socials amb el contingut gravat en els 4 dies de ruta pels diferents pobles i ciutats de la demarcació.