El document treballat,  és un full de ruta que planifica l’estratègia de promoció, comunicació i màrqueting i planteja unes línies de treball a seguir pels propers 4 anys.

Aquest pla té uns antecedents i unes bases de treball sòlides que han permès fer una diagnosi actualitzada de la nostra realitat turística actual, tenint en compte l’oferta i la demanda.  A partir d’aquí,  implementant una metodologia participativa nivell territorial i sectorial, s’han establert les estratègies de màrqueting per la destinació, entre les que destaquen:

Marca i posicionament

Segments

Producte

Promoció i comunicació

Mercat

Aquest conjunt d’estratègies s’ha traduït en 6 línies de treball, que s’han d’anar desplegant progressivament els propers anys. Les línies de treball establertes donen resposta als objectius principals marcats i s’alineen de manera efectiva amb les cinc estratègies principals del Pla:

1.- Personalitat turística

2.- Una marca conscient i responsable

3.- Rendiment turístic

4.- Eines de màrqueting

5.- Coneixement estratègic

6.- Governança turística

Aquestes línies aborden doncs, els eixos clau per aconseguir un desenvolupament turístic COOPERAT, COMPETITIU I SOSTENIBLE.

null
null
null