Notícies

Una vintena de mitjans en paper i digitals van publicar publireportatges del Pirineu i les Terres de Lleida aquest estiu

Dimecres, octubre 2, 2024

Les insercions a la premsa catalana, estatal i francesa van ser fruit de la campanya del Patronat de Turisme “Lleida, tot el que busques és a l'interior”

El Pirineu i les Terres de Lleida han estat presents en nombrosos mitjans d'informació en paper i digitals i a les xarxes socials aquest passat estiu a través de la publicació de publireportatges com a resultat del desenvolupament de la campanya “Lleida, tot el que busques és a l'interior” del Patronat de Turisme de la Diputació, que buscava promocionar les visites al territori tot jugant amb la idea de cercar amb el viatge tant l'interior del país com el de les mateixes persones.

Fins a 22 mitjans, alguns de tan prestigiosos com el suplement El Viajero del diari El País, el suplement Què Fem de La Vanguardia, els diaris Ara i El Punt Avui o la revista Descobrir Catalunya, han publicat alguna informació patrocinada d'aquest tipus i l'han reproduït tant a les seves edicions convencionals com a les digitals i a les seves diferents xarxes socials.

Un dels mitjans que van destinar un espai a aquests continguts sobre Lleida va ser una publicació estrangera, la coneguda guia de viatges online francesa Petit Futé. Altres capçaleres que van difondre aquests articles sobre l'oferta turística lleidatana durant els mesos de juny, juliol, agost o setembre van ser les revistes Aire Libre, Turismo Rural, Grandes Espacios, Vèrtex, Luxury Traveling, Club Renfe, El Món i Lleida Diari.

La campanya, que pretenia aconseguir superar les bones xifres de visitants assolides a l'estiu del 2023, disposava d’un pressupost d’uns 375.000 euros i estava especialment orientada cap al mercat català, que amb gran diferència és el principal emissor de visitants del Pirineu i les Terres de Lleida, però també es va adreçar al públic de la resta de l’Estat i fins i tot del sud de França.