nota de premsa
Vuit influencers s’endinsen en la tradició i la innovació de la gastronomia de Lleida
Vuit influencers d’Espanya, França, Regne Unit, Suècia i Itàlia han descobert aquest dimarts i dimecres la tradició i la innovació de la gastronomia de Lleida amb l’acció Catalonia Meets Foodies Influencers, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i en el marc de la Regió Mundial de la Gastronomia. Aquesta iniciativa compta amb la participació d’un total de 40 influencers.
Aquests viatges de promoció de la gastronomia estan vinculats als trams del Grand Tour de Catalunya i als seus productes i experiències. En el cas de Lleida, els participants van visitar dimarts la Seu Vella de la ciutat de Lleida, mentre que el dimecres van recórrer en bicicleta els camps florits d’Aitona i van degustar l’oli de Cuadrat Valley a l’Albagés i els vins de Mas Blanch i Jové a la Pobla de Cérvoles.
A més a més, el dimarts també va tenir lloc al Món Sant Benet un esdeveniment en què els influencers que han participat en l’acció promocional van poder descobrir els millors productes i les experiències gastronòmiques de Catalunya. En el cas del Pirineu i les Terres de Lleida, van poder degustar l’oli verge extra de les Garrigues, la pera de Lleida, el torró i la xocolata a la pedra d’Agramunt, el formatge i la mantega de l’Alt Urgell i la Cerdanya i altres formatges artesans del Pirineu, la mel del Pirineu, el caviar de la Val d’Aran i els bolets secs i en confit.